fredag 2 april 2010

Som det ska vara

Jag har försökt blogga här från mobilen under dagen med livet på landet är väl så. Ingen mottagning när man vill helt enkelt. I vilket fall som helst så tog jag kort på hur jag intog mitt morgonkaffe. På trappen, preics som jag alltid fantiserar, med aprilsolen lite lätt brännande i panna och på kinder. Jag satt ute utan jacka MEN med halsduk och raggisar i en timme ca. det var så skönt och gav mig massor med energi.
Långfredagen har annars spenderats här på hemmaplan. I mitt eget hem. Vi får se hur eftermiddagen fortlöper. Nu ska jag i alla fall ut på en powerwalk och prompa av mig rostamackorna, min ipod är laddad med ny tung prompamusik och nya flashiga hörlurar så det är bara att ge sig av! Ha en fortsatt fin förpåsksfredag!

Kram

1 kommentar:

colourful sa...

Du ska ha en fin och fortsatt bra PÅSK, Se upp för Äggen bara..
Pöss