torsdag 8 april 2010

Emilio är hemma

Jag har i vanlig ordning blivit rejält bortskämd då Eniro, Emilo, 118118 (Kärt barn har många namn) kommit hem från utlandet. en årsförbrukning Big Red, för er som inte vet är det mitt favorittuggummi. Ett amerikanskt tuggummin med kanelsmak! En och en halv liter ökensand, lite stenar från döda havet och Petra, kaffekarrikummi, (kaffetuggummi på finska), läppglans från Victorias secrets, en sedel med Saddam Hussein på och sist men inte minst. Kepan från Kimi, till M! *lycka*

15 kommentarer:

Anonym sa...

Har du verkligen kollat upp dina kunskaper i det finska språket...

Hjärtemammas sa...

Nej det har jag inte men jag tycker det låter bra. Jag säger så här då, det är på hjärtemammafinska!
Kymälettä huometta!

Hjärtemammas sa...

Rasta muttan simmalainen!

Hjärtemammas sa...

Häitta voltti homo!

Anonym sa...

Du slår alltså kullerbyttor och är gay???

Hjärtemammas sa...

Ja precis :D eller inte jag, men man kan om man vill!

Anonym sa...

Olet sinisilmäinen blondi, jotka uskovat oman kuuluu

Hjärtemammas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjärtemammas sa...

Jag är blond men icke blåögd :)

Anonym sa...

on sanonta. Jos et tiedä sitä.

Hjärtemammas sa...

Nu byter jag till svenska igen! Och slänger på ett par !!!!!Go kväll!

Anonym sa...

nukkua hyvin!!

Hjärtemammas sa...

Gå å lägg dig!:)

colourful sa...

Snälla Sarah..
är du så duktig på Finska..
kramen

Hjärtemammas sa...

Haha Nej Kerstin jag kan knappt finska alls men ordlista.se kan ;) Sen kan ajg tycka att det är roligt att låta som en finne. Rabbla lite haranger och så!
Kram