tisdag 6 april 2010

Jag frillar mitt frall


I väntan på att solen ska komma och kyssa mitt hår för blonda slingor hjälper jag frallet lite på traven. Jag sitter nu med stinkande creme i huvudet för att bli unset mer gorgeous. Ljusa slingor hör våren och sommaren till. I alla fall för mig! Jag har vägrat att inse att jag på ålderns *host host* höst blivit mörkare i håret och med ljus färg så lurar jag även mig själv emellanåt!


Gårdagen spenderade jag i Täby centrum med Lottenli och familj. Det budgetshoppades för att stilla köplusten. Gina Tricot fick sitt sedvanliga besök av mig och jag hittade några fynd på rean bla. Som tidigare sagt är jag svag för det sailormode med marin, rött och vitt-randigt. Så det blev lite sånt i kassen även igår. Changebutiken fick mina slantar också då jag kostade på mig lite underkläder! Underbart att slösa lite eller hur?


I morgon är det min lediga onsdag och jag ska få hit mina ladies. Bästa Mialicoius och vackra Helle kommer. Jag har ett möte i morgon bitti inför ett butiksevent så det får jag dra med en av dem på! Det funkar!


Nu måste jag skölja håret innan jag tappar det. Flintiga slingor skulle ju vara snyggt. Flintslingor!! Sommarens fluga kanske!

3 kommentarer:

Mchungaji sa...

Ndugu Sarah! Nini niweze kutoa maoni? Kwamba wewe ni mzee?

Hjärtemammas sa...

Hej själv, okej tack för komplimangen men jag ska bort ikväll. I morgon kväll kanske?! ;-)

Mchungaji sa...

VA? Du måste lära dig Swahili! Jag frågade vad jag skulle kommentera..