lördag 17 april 2010

Dagens födelsedagsbarn



Ett rungande Grrrrrattis då till Victoria Beckham som blir hela 36 år idag. Jag får säket massa skit för det här nu men jag tycker hon är oförskämt snygg. Stil har hon i alla fall. Så är det!


Örnen har varit här en kortis och underhållit. Nu sitter jag i soffan och myser till ett glas vin och med min älsklings starka armar om mig. Nej just fasiken, jag har ju ingen älskling. Jag får helt enkelt låtsas. Nu undrar kanske några av er var handbollsmålisen tog vägen. Ja ni, det undrar jag med kan jag tala om. Innan jag har en ny riktig älsklings armar om mig så sitter jag här i alla fall med min låssaskompis, som för kvällen är David Beckham. Vi har det supermysigt. Verkligen. Jag har tänt lite ljus också för att få upp stämningen lite. Håll tummarna!

M:s prickar blir bara fler och fler. Hoppas för bövelen de inte börjar klia för mycket på honom.

Ha en fin kväll alla! Vi tänker verkligen inte göra nåt så moget som att kolla körslaget ikväll. Där går vår gräns! Det blir nog fotbollscup eller nåt annat upphetsande.


KRAM

2 kommentarer:

Wannabe sa...

du får inte skit, men nä, jag håller verkligen inte med, maken till vandrande skelett har jag då aldrig sett....

Hjärtemammas sa...

Jo hon är jävligt smal men fasiken, jag kan inte låta bli att tycka hon är sjukt snygg. Men jag äslkar henens stil!