lördag 11 september 2010

Ajje


Jag vaknade med halsont och en liten infektion i ringfingret, precis vid nageln. Jag gissar att jag har någon elak bacill på gång. Eftersom de allra flesta är krassliga nu så vorde det ju märkligt om inte jag skulle bli lite sjuk också.

Jag sitter i alla fall uppkrupen i soffan med liten pojke och en god kopp Earlg Grey russian med lite honung i. Jag får hoppas att det lenar!

M tjatar redan om lördagsgodis. Han brukar faktiskt på förmiddagen få sin PEZ som jag köper till honom varje lördag. Han samlar ju. Denna vecka blev det Buzz Lightyear från Toy Story!

Jag tänkte nog själv köpa lite lördagsgodis idag. Mina favoriter är blåbärsbumlingar. Såna runda hårda blå! GOTT!


Y

2 kommentarer:

Fräkniga donnan sa...

Blåbärsbumlingarna är sååå goda!! kram

Hjärtemammas sa...

Blåbärsbumlingarna är bäst! :)