fredag 17 september 2010

I like to move it, move it







Ah men GOD morgon. Tänk vad några timmars extra sömn kan göra för humöret!
Här går Madagaskars "I like to move it" på högsta volym och vi diggar för fullt. M är piggare än någonsin efter en helnatt med god sömn. Tack och lov!
Jag har firat med att måla köksstolarna här på morgonen och mina förvaringsboxar som jag haft i hyllan. De har varit ljusbeige men nu tyckte jag att de behövdes ljusas upp när hösten kommer. Jag känner härlig glädje inför helgen. Ikväll är jag bortbjuden till bråkan på middag och ska passa på att hjälpa honom stryka ett gäng skjortor. Se ungkarlar! Som tack bjuckar han på middag, det är väl en bra deal? Karlen måste ju ha strukna skjortor för 17 och jag måste ju ha mat i magen!

I morgon åker jag som tidigare skrivet till mina gamla kvarter, Kvicksund! Jag ska träffa några gamla vänner som ajg inte sett sen jag var 16 år ungefär. Det ska bli superkul att återuppleva gamla minnen igen. Kul att se hur alla andra har åldrats och att jag fortfarande ser ut som en mogen tonåring *slänger malligt med håret*
Nu blir det lite mys här hemma innan lillskrot ska hem till Pappi. På återseende vänner, unga som gamla!

KRAM

Y

2 kommentarer:

mamma sa...

Ah men nu får du ännu finare Sarah vad skoj.Hoppas du får trevligt i Kvicksund ,du hamnar ju på rätt sidan (rikemans).Låt höra av dig puss

Fräkniga donnan sa...

I loke to move it..brukar vi också stuffa till!! skön ju, hihi!
Hoppas lilleman kryar på sig o ha en trevlig helg!!
Har du sett min blogg? :-)
Kram M