torsdag 23 september 2010

Jo jag sa!


Jag provade ju nya glasögon hos optikern häromdagen. Ja det sa jag ju. Då mina gamla glasögon av en händelse RÅKAT gå sönder så måste jag givetvis ha nya. De jag har nu är limmade i skalmen med nagellim. Typ stelopererade. Just nu är de helt borta så jag har ett par riktigt gamla sen från dackefejden på mig. Huga!! NEJ ni får absolut inte se. Däremot är jag generös och lägger upp den här bilden på mig själv och på de tilltänkta bågar som jag troligtvis kommer välja. Mialicious raringen, Vackra Helle baby och Karlsson, lilla hjärtat! Ni är mina hetaste inspirationsskällor så vad tycker ni? JAg tycker de är riktigt schyssta. En liten känsla av att jag liknar Boxer Robert, "Hej Robert här", får jag men må så vara då. Någon måste ju påminna om honom också!
Jag ska som hastigast kliva in i moron bitti innan jag öppnar för att beställa dem och en synundersökning vilket med all säkerhet kommer behövas!


Ni som trodde det var billigt med glasögon är helt ute och cyklar. Är man dessutom helblind som en annan och måste ha specialglas för att de inte ska väga kilot så kostar det ännu mer. Tyvärr är det en utgift som verkligen måste göras, och ÄNDÅ är det inget specialmärke på bågen. Tack och lov blir det inte så där överdrivet ofta man köper sig ett par nya glasögon. Detta får bli min födelsedagspresent till mig själv. Grattis SjC!
Nu ligger jag på min säng efter att ha städat och fixat det sista här hemma inför lilla älsklingens hemkost i morgon. Jag ska jobba lite extra sent i morgon så C har varit gullig nog att ta på sig att hämta M från dagis. Jag ska överraska dem båda med något mys när jag kommer hem. Nu ska jag göra mig klar för natten, det blev inte speciellt mkt sömn föregående natt då mitt sällskap envisades om en rundvandring i Norrtälje centrum i går kväll och natt. Gästvänlig som jag alltid är så visade jag såklart runt. Dock satt vi nog mest och tittade på varandra!!
Oups

Sov gott! Dröm sött!


2 kommentarer:

Fräkniga donnan sa...

Oops! Lööööve is in the air!? härligt raring! You go girl!
Kram & gonatt

Anonym sa...

Du är precis lika snygg som alltid hjärtat!
//J