tisdag 21 september 2010

Bemärkelsedagar!

Denna provade jag med Karlsson häromdagen och darn it. Den satt som en smäck. Det får bli dagens "Ja tack!"

Jag har redan fått förfrågan vad jag vill ha när jag fyller 30 år (igen). Herregud hur ska jag kunna veta det? Det är ju en hel månad kvar. Nästan i alla fall.

I morgon däremot är det lilla C:s tur att fylla år. 16 år blir hon. Lilla tjejen blir alltså bara större. Jag har lagt fram ett foto som jag måste visa henne. Det är när mina vänner överraskar mig med en tårta på MIN 16 års dag! Tänk att man inte ser en dag äldre ut nästan. Somliga har verkligen tur ;)

Men om det ska tjatas på vad jag önskar mig så slänger jag väl upp en lista här då. Okej?!
Here goes:


* En lattevisp ( en sådan vanlig liten enkel som finns i de flesta butiker för under hunkan)
* En sjal från Louise Vuitton. Bild på den hittar du i DETTA inlägg.
* Ljusrosa små pärlörhängen från Edblad.
* Presentkort på Make Up Store
* Doftljus från Yankee Candle : Midnight yasmine, sparkling snow
* DENNA klocka från Triwa.


Det är i stora drag vad jag känner att jag skulle behöva eller snarare vilja ha till mig själv. Små goda ting liksom!
Y

Inga kommentarer: