tisdag 21 september 2010

I like it

Nu är ju bloggen tyvärr inte interaktiv men hade den varit det hade ni som inte vet hur denna prfym doftar, fått reda på det. Denna fick jag som en present i helgen och jag älskar den! Y

Denna söta tunika fick jag span på idag på väg till jobbet. Så förutom att gå och prova nya glasögonbågar hos optikern slinker jag nog även in här och förhoppningsvis får jag den med hem!


Jag har alltid haft ett gott öga till Enruiqe Inglesisas och även nu har han gjort en visa som sätter sig på min vardag. "baby i like it, the way you move on the floor" *svänger rumpan*. Apropå rumpa; Jag hoppade som vanligt in i hissen i morse, tröttare än vanligt faktiskt. Sen kom jag på precis när hissen drog igen att just ja, jag har ju en hissfri vecka! Så smidig som få klämde jag mig mellan dörrarna för att träna rumpan nerför trappen. Ja jag vet, jag sliter kanske mer på knäna av att gå nerför än att träna sätet men har man en hissfri vecka så har man!

JAg lunkade mig genom regnet i morse för att sätta mig på Cafét i vanlig ordning för morgonkaffe. Det var bara jag och min kopp faktiskt på hela stället. Det var skönt. Att bra få sitta och inte prata alls. JAg bläddrade lite i några magasin som låg på bordet. En lugn och skön star med andra ord.
Nu är jag åter på jobbet och ska sätta igång här med diverse pyssel. Jag ska även fila lite på upplägget för en god middag jag tänkte bjuda på i morgon.

Glöm inte paraflaxen när ni går ut hörrni. Vi hörs senare!


Y

Inga kommentarer: