fredag 10 september 2010

Helg!


Nu så har vi slagit oss ner i soffan, M och jag. M har sin egenvalda fredagsmys med sig bestående av salta pinnar och Festis. Ibland gourmand och ibland inte!

Idag har vi varit hellediga och fått en hel del gjort. Dagen började med lite frukostmöte på favoritcafét. Jag hade faktiskt tänkt att ta en löptur nu på morgonen men gårdagens gjorde att jag fick himla ont i magen. Jag har inte nämnt det i bloggen men i veckan som kommer ska jag göra en liten liten operation för att fixa till lite i "tjejmagen" som har stört mig ett tag. Det är aboslut inget allvarligt ingrepp men jag bör ta det lugnt och inte hoppa och skutta. Jag har ju de sista två veckorna avancerat från att promenera till att jogga delvis min runda. I vilket fall som borde jag inte tagit ut mig så hårt för jag har riktigt ont i magen idag.

Mamma min kommer och håller mig sällis inför att jag ska sövas. Det stör mig att jag är riktigt rädd för att göra det.


Stan har även fått sig en inspektionsrunda idag och så har vi gått på kastanjejakt så nu sitter vi i varsin soffända och kollar på Supersnälla SilverSara och Stålhenrik. Vi har tänt lite ljus och bara njuter av varandra!


I morgon kommer kakan hem. Vi tänkte även passa på att plocka lite av herr kantarell. Håll tummarna att vi hittar några.


Ha en supermysig fredagskväll bloggvänner!



Y

1 kommentar:

Patrik sa...

Lycka till! Hoppas allt kommer gå bra!