onsdag 29 september 2010

Nu är det färdigbaciellrat!

God kväll Sverige. JAg ligger på min insuttna plats i soffan och dricker mitt kvällskaffe. Jag fryser om fötterna så jag borde antingen ta mig en filt om dem eller sätta på min mina dunisar. Snart, jag ska bara..
Idag ahr varit M:s sista hemma dag. Nu har han kurerat sig nog och ska i morgon få gå till dagis. De ska ha en heldag ute i morgon så jag ska strax göra en matlåda till honom och packa matsäck.
I morgon efter jobbet far jag direkt till Sörmland. Södra sidan av Kvicksund för att göra helg. Jag kommer tas emot med ett glas rött förhoppningsvis och ett varmt bubbelbad utomhus. Väskan är packad och att göra lsitan är helt avprickad. JAg ska njuta av varenda sekund. Jag kommer göra ett försök till ikväll för att komma underfund med hur jag gjorde för att mobilblogga så ska ni få följa min helg!
Sov gott så kanske vi ses i mina drömmar om en liten stund.

Inga kommentarer: