fredag 3 september 2010

Njaa jag vet inte

Jag tycker jag har gjort min beskärda del av Norrtäljes uteliv. Jag har bidragit med tillräckligt kan kan jag tycka. Så känner jag i alla fall när människor som jag aldrig tycks mig sett, kommer fram och hejjar och säger något i stil med: "Kul att se dig här igen!" Vad svarar man på sånt? ("Herregud" kanske Morran skulle uttryckt sig med lite basröst och bred dialekt!)
I vilket fall som helst så blev jag ikväll medbjuden av BB ut på ett glas vin och nej, jag kunde inte stå emot. Ett, för att BB är så himla trevlig, två, för att jag vill fira att det är fredag och tre bara för att!!
Så det blir nog att jag strax hoppar in i duschen, målar naglarna och stryker någon tunika för lite turné i den här hålan.
I morgon blir det som sagt Eckerölinjen troligtvis. Jag har sagt så här att om jag inte känner för det så måste man få ursäkta mig, även om jag backar ur i sista stund! Jag är ingen bangare i vanliga fall men nu känner jag mig lite tveksam. Vi får se, jag underrättar jag lovar!

Nej nu lite partymusik för att komma i stämning.
God kväller..

KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

Sillgrisslan sa...

Med tanke på hur mycket det blåst inatt och hela dagen idag kanske det inte är så kul med en båtresa... Kram