tisdag 28 september 2010

SoLiGa MorgOn

Kudde i beige sammet passar perfekt för höstmys

God morgon kära läsare!
Har ni sovit gott? Det har faktiskt vi. Eller ja sådär. Vi har sovit hela natten i alla fall om än lite febrgit. IDag har vi äntligen fått en läkartid så det blir att peta ner lilleman i vagnen, som jag fortfarande inte fått såld, och som han fortfarande är aningens för stor för, och traska mot sjukhuset. Jag är rastlös som få efter att ha suttit inne en hel dag. Nu ska jag ta en låååång omväg till sjukhuset så jag får röra på mig. Jag funderar faktiskt att be C sitta en stund när M somnat så jag får ta en pw. Jag känner att jag behöver det! Detta väder är också det bästa promenadvädret. Jag älskar hösten.

Igår var vi som sagt inne hela dagen och vi fick lite gjort. Det städades och fejades. Vi målade, lade pussel och spelade spel. Jag fick ett par kuddar sydda till sängen av en gammal gardinlängd jag haft liggandes länge. Jag skruvade även upp den sänglampa jag sedan ett halvår planerat att sätta upp. Äntligen har jag den uppe men nu har jag ingen bok att läsa under den. Något tips på en bra kvällsbok?

Kvällen när M somnat spenderades framför datorn och lite serier jag följer. Äntligen har senaste säsongens Greys anatomy börjat. Även Desperate housewives står på tur att följas. Vampire diaries är en annan serie jag följer i brist på True blood. Det är något visst med starka, gamla vampyherrar, eller hur?

Nu längtar jag till att det ska bli helg. Jag är medbjuden av en vän att följa med på Porsche Carerra cup i Linköping från fredag till lördag. Det vankas hotell och finlir! Det ser jag verkligen fram emot. Sedan blir det storskiva med grilla, Jäger och utespabad i villan i Kvicksund som jag också tänkte förära. Det är hårt att ligga på topp hihihi!

Ha en fin dag alla

SjC

Inga kommentarer: