lördag 18 september 2010

Shirley och God morgon

Jag har en Shirley Clamp morgon. En mjukstart på dagen! OBS kolla tidpunkten då detta inlägg skrivs. Jo det är sant, jag är uppe. Sen länge också! Solen har precis gått upp och Jag har redan plattat håret och strukit jeansen! Idag är jag effektiv! Jag är på G och laddad till tänderna! Det är alltid skoj att komma iväg på äventyr.
När jag väl landat med tåget i Västerås, som jag för övrigt inte besökt sen Jesus gick i kortbyxor, ska jag ta en brunch med min *Karlsson. Världens bästa och framförallt MIN *Karlsson. Det var ett tag sen sist nu så vi har en del att ta igen.
Klockan ett prick ska jag befinna mig på Stadshotellet för vidare färd mot gamla jaktmarker!
Gårdagen spenderades, som jag skrev, hos Bråkan med mat, vin och strykbräda. Det är sådant jag kan känna att jag saknar som singel. Att umgås med en annan vuxen på lite familjevis. Två av hans barn var hemma och vi satt alla i soffan och myste. OBS att kärleken mellan mig och Bråkan är enbart platonisk så få nu inga idéer. Vi ser efter varandra helt enkelt! Som goda kamrater bör!
Nu ska jag ställa mig inför dilemmat om jag ska ha mina bruna stövlar eller mina nya svarta. Vilka utmaningar man kan ställas inför alltså. Bussen går om en halvtimma så jag bör lägga på ett kol!
Ha en fin helg nu sockerkringlor! Jag kommer sakna er!
*Y

Inga kommentarer: