måndag 13 september 2010

Välkommen regniga måndag


Det regnar och det är tvätblött! Jag sitter i butiken och sticker ut näbben emellanåt för att se om regnet avtar. Det har det inte gjort en enda av gångerna jag kikat ut. Det gör mig inget. JAg har haft min kära mor här som sällskap hela förmiddagen. Nyss åkte hon vidare för att hämta M på dagis. Han var mäkta stolt idag och skrät för alla på dagis, att idag skulle han minsann bli hämtad av mormor. Lite orolig var han dock att mormor inte skulle hitta lika bra till dagis som mamma eller pappa gör. Gullis!

Igår färgade jag håret. Det blev inte riktigt alls som jag hade tänkt mig. Jag tog mig en ljus gyllenblond färg men vill ändå säga att jag blev mer rödbrun i håret. Kanske mörkgyllenblond. JAg gillart ändå faktiskt. Jag ser varm ut. Alltså färgen ger ett varmt intryck. INTE att misstas för svettig dock. Herregud! :)

JAg ska strax ringa till operationsavdelningen och få min operationstid inför i morgon. Jag är nervös och får ont i magen bara jag tänker på det. Förhoppningsvis tillkommer inget så det bara blir den dagoperationen jag ställt in mig på. Ni kan väl hålla tummarna för mig! JAg lovar, på torsdag är jag på benen igen. Ni ska få se!


Nu ska jag jobba vidare så jag får tiden att gå idag med!

Varma Kramar från ett Regnigt Norrtälje

1 kommentar:

Ima sa...

Men hallå tjejen!!!
Hur är läget med dig?! Ska du opereras? Vad är det som händer?
Mammor måste vara bra att ha :-)
Jag ska tänka på dig hela dagen i morgon!
Kramar i mass

Ima