fredag 17 december 2010

BEVAKNING!!

Alltså med risk för fler terrorister är jag med och bevakar på den HÄR sidan. VARJE år har ju Gävlebocken utsatts för brand. I år har de webcameror som är med och bevakar den dygnet runt! Lite spännande faktiskt!

Jag försöker faktiskt inte göra mig lustig över självmordsbombaren i Stockholm. Usch det var fruktansvärt. Häromdagen när jag var inne i stan och passerade precis där DÅ slog det mig hur illa det verkligen kunda ha gått. HUGA!

Nu sitter jag och försöker värma mig med en kopp grönt the innan jag ska iväg till jobbet. Mössan är på och givetvis mitt fina armband som jag pillar på.
Idag ska vi handla julegranen. Ms dagis är stängt idag så han är hos barnvakt och kommer till mitt jobb lagom till jag slutar!

Jesus, det snöar fortfarande!!

KRAMAR

Inga kommentarer: