söndag 12 december 2010

Grattis M på namnsdagen!

Idag är det Alexander som har namnsdag och således min lilleman. Jag ringde och grattade nu på morgonen men han hade ingen aning om vad jag pratade om. Vaddå namnsdag? Nåväl jag fick i alla fall höra ans ljuva stämma. Eller ljuv och ljuv, han insisterade på att låta som ett Monster. Den killen kommer charma tjejerna när han blir äldre med sin baslåda. Mums! Mamma blir stolt!

Nu ska jag strax iväg till jobbet och göra veckans sista dag. Jag är dagen till ära klädd i RÖTT. Min nya fina tröja från Vila som jag visade häromdagen här på bloggen. Jag känner mig som självaste tomtemor!
Jag har för att förstärka julkänslan på mig klaraste rödaste nagellacket. Har ni testat de från Opi? En cremelack med otrolig kvalitet.  Ett måste i badrumsskåpet om man gillar nagellack. Passa på att önska. Den nyansten som OPI inte har, är inte värd att ha :)


Jag funderar på att köpa den julklappen till mig själv idag, som jag har tjatat om. Det lutar åt att det b lir en I-curl. Ni vet en sån plattång med rundade kanter så man kan få riktiga glamrockar också. Jag lockar som bekant håret med min vanliga plattång men det krävs lite mer arbete. Så det får nog bli en sådan som lägger sig under granen min och väntar på julafton!
Nu måste jag kila!

Tack å hej snygga tjej!

3 kommentarer:

MaMaT sa...

I love OPI... Har tjatat på Åhlens och nu ÄNTLIGEN har de tagit in det... dock inte alla färger men ändå.

Hjärtemammas sa...

OPI och CD håller i särklass högsta kvalitet. Vet du Matlida, mitt röda sitter kvar på nageln fortfarande och jag satt på det i FREDAGS!!!

FOTOCREW sa...

Samma här!!