torsdag 9 december 2010

Vad var det jag sa?


Innan jag själv visste ordet av är jag frisk. Helt frisk, inte ens en minsta lilla kråka på tvären! YES  *går ner på ena knäet å höjer näven och drar ner den igen, som kidsen på film*

Vi är lite sena till dagis men det struntar vi i. Vi behöver ju egentligen inte stressa då jag alltid öppnar butiken klockan tio.Skönt!
Något som däremot grämer mig lite är att jag missar årets luciafirande. Jag har försökt att få tag i någon som kan jobba i mitt ställe men tyvärr ser det inte så ljust ut. :(  M ska vara tomtegubbe i år och dissar alltså mina änglavingar jag sydde till honom förra året. En liten tomtegubbe vill man ju inte missa. Inte min egen i alla fall. Nåväl, vi får se hur det blir. I värsta fall får väl Pappi ringa ett videosamtal så jag får följa luciatåget på håll.

Idag ska jag hitta de sista klapparna. Jag vet precis var det blir så det kommer gå fort. Än har jag inte köpt mig en egen klapp ännu. Vi får se om det blir någon. Jag har gått och kikat i ett fönster och dreglat över ett par låga uggs. Vi får se vad det blir. Dvd-spelare eller uggs!

Åh herre ge mig en miljon, rakt ner i skallen!