måndag 6 december 2010

Jag erkänner mig förvirrad.

Häromdagen skrev jag en massa dravvel  i ett och samma Inlägg. Jag skrev att jag kollade på "Så ska det låta" på tv4, i lördags klockan åtta, och att i det programmet skulle Lillbabs tolka pluras låt "kärlekens tunga". Jag menade förståss programmet "Så mycket bättre" och att det var September som tolkade den låten. Även skrev jag i fredags om tjejerna på Klitteholm (sjukt kul program för övrigt) och att det var Måns Zemmelröv som var ridläraren. Självklart menade jag Sebastian. Jag har den sista veckan tänkt en sak och gjort/sagt och skrivit en annan. Visst är det märkligt? Jag är himla disträ. Jag kan räkna upp minst tre saker som gör mig disträ just nu. Jag tycker det är jobbigt.

Jag har ikväll bara tagit det lugnt och haft tända ljus och mina favoritserier på datorn. Nu kikar jag även på film. Jag försöker kurera mig med varmt kanel och kardemumma te, som jag idag köpte på apoteket hjärtat, och clementiner. C-vitaminer ska göra susen. Det har alltid funkat för mig. Direkt!

Jag tog en paus i filmen för att ursäkta mina snurriga inlägg den sista tiden. Jag hoppas ni godtar min allra ödmjukaste tillgift och kommer åter för att läsa mina inlägg!

Bon nuit!

Inga kommentarer: