onsdag 29 december 2010

Nattadags


Oj vad klockan har blivit mkt. Jag har haft att göra till nu. Alltså inte mycket, men ändå. Jag har tex legat på soffan länge idag och i flera omgångar och kollat in serier på nätet som inte behöver speciell vidare tankeverksamhet. Såklart blev jag ju rastlös och gick en sväng på stan för lite ärenden som behövde utföras. Bland annat lite mellandagsshopping, men nu är det som sagt slut på de!. Och det med BASTA!! Det värsta är ju att mellandagsshopping inte bara innebär att man handlar saker på REAN utan på ordinarie priser. Kul kan det vara ändå dock inte när man kollar kontot sedan. Det är NU jag önskar att jag vore Maria Montazami som har separata konton med sin makes men ÄNDÅ shoppar på hans! Klok tjej det där!

När jag kom hem plockade jag lite och fortsatte med mina serier så även om jag inte varit speciellt fysiskt ansträngd så har jag haft att göra till nu.
Bland annat har jag planerat nyårsmenyn och planerna till själva aftonen. (kontrollfreak ja) Ja lite sent kanske men nu är de gjorda och det blir något så enkelt som PIIIIP. Tänk om Örnen läser detta!? Det ska ju bli en överraskning så än avslöjar jag inget. Även Injudan till M:s kalas är färdigplanerad och ska bara knepas ihop. Det blir ett pirattema i år. Mycket dödskallar och guldmynt ska det pyntas med.

Även en tågbiljett till Sala på söndag är inplanerad. Jag och Karlsson ska träffas med alla barnen och ha det bra. Hon och jag ska basta och prata tjejsnack när barnen somnat.
Självklart åker jag ju också för att se till att M också får träffa min familj som är på besök från Holland.

Nu är det natt natt för min del. Sov gott läsare! Vi ses i morgon

K
R
A
M

Inga kommentarer: