fredag 3 december 2010

Påminn mig!!


Otur i kärlek ska ge tur i spel har jag hört många gånger! Då jag inte har nån direkt framgång i kärlek just nu så tänkte jag köpa mig en triss OCH en jä*la lottorda. Vet ni, i vikmanshyttan (Hedemora kommun) där vann, för två veckor sedan, någon 103 FREAKING miljonas!! Åh jag har  sedan dess gått å finurlat på vad just JAG skulle göra om jag vann just 103 miljoner kronor!

Jag blev ju snuvad på mitt hus förut (long story) så nu har jag ett annat hus som jag gått och spanat på läääänge. Skittöntigt jag vet, men det är ett hus här i närheten. Det är en funkisvilla, byggd 1930 någong gång, med stående brun panel. Det ligger precis vid skogen och jag vill ha just DET huset. Jag skulle panela om så jag fick vit liggande panel och så skulle jag sätta in en knallröd ytterdörr så alla vet att DÄR minsann, där bor hon! :)

Sen skulle jag ha världens största fest för mig och mina godingar. De tär en liten klick på några finfina fruntimmer, ni vet vilka ni är. Ja du med mamma, SÅKLART! Vi skulle åka till Seyshellerna å bara dricka sangria hela dagarna, eller nåt afrikanst motsvarande. Någon skulle få stå å skugga oss med ett palmblad på stranden. M och C skulle självklart få vara med!
*fantiserar*
Ährå men en tusing skulle vara fint att vinna till jul! Man måste vara glad åt det lilla!
Tänk om jag vinner en ny lott. Tjohoooo!!
Jag använder mig återigen av Maria Montazamis kloka ord "Ge inte upp, du behöver inte sluta i stuga i skogen"
VAD skulle du göra om du vann en jäkla massa pengar?


HELLE I miss you. Min fina H. Jag skäms! Vad gör du i helgen? Kan ni inte komma hit?!

Nej nu får jag sluta dagdrömma, måste dricka klart mitt kaffe å slänge på lite make. Halvdag på jobbet idag! Wehooo

TGIF liksom

1 kommentar:

P.Astorn sa...

Hmm..Du har ju tur, dels att en så kultiverad person som undertecknad läser din blogg, dels för att damen vann RESECHECKAR!