fredag 31 december 2010

Gott Nytt År** Geluukig Nieuwjaar** Happy New Year


Jag sitter med mitt nyårskaffe och feber. Jag har ställt in middagen ikväll med mina vänner. Det får bli ett kalasfika i morgon istället. Jag kommer njuta ändå av en nyårsafton med min lille prins. Vi ska kolla på Grevinnan och betjänten och jag ska visa honom precis vad jag tycker är det roligaste. Det börjar väl klockan 20? As always, eller?

Gott nytt år på er vänner och bloggläsare! Jag är himla glad att ni kollar in här på bloggen om dagarna. Jag hoppas jag ger er något intressant att läsa om och att titta på. Ibland kanske ni finner inspiration men ibland även också medömkan för att jag bara är såååå pinsam och ickerätt. Må så vara. Jag är jag! Denna blogg är ju kanske lite överdriven ibland då jag nästan aaaldrig verkar ha några bekymmer annat än lite feber en gång om året men jag känner inte att detta är rätt forum att vara så personlig. Jag vill inte lägga ut exakt vilka jag tycker illa om, vilka krämpor jag har eller vilka mediciner jag petar i mig för att överleva dagen. Likaså med bilder. En del har önskat mer bilder på mig och M men jag tänker inte ge er det. Inte nu i alla fall. Ibland kan det hända att någon bild på oss kommer upp men nästan aldrig får ni se hela oss. Det passar mig faktiskt att inte vara FÖR personlig här på bloggen. Mitt barn vill jag hålla undan från internet så mycket som möjligt. Vidare tycker jag det är hur fint och roligt som helst att läsa bloggar där andra lägger upp fina foton på sina superfina barn och jag älskar att läsa om det. Kanske kommer jag med göra det i framtiden. Inte just nu bara!
Så tills vidare får ni läsa om mitt liv och hur jag skulle vilja leva! Det verkar ju funka för ni återkommer ju! :)

Tack för det här året, vi hörs med all säkerhet nästa. Ni kommer inte undan.

Varma Kramar från Mig och M

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

118118 sa...

gott nytt! krya på dig!
många kramar
eniro