onsdag 15 december 2010

God natt!

Efter en händelserik dag, minst sagt, säger jag nu god natt. Jag har gjort allt och ingenting idag känns det som och när jag ändå sitter här i soffan så kan jag knappt komma ihåg vad jag har gjort. Jag antar att det är en självbevarelsedrift. Vissa saker vill man kanske bara glömma.
Jag har varit i vår vackra igenfrusna huvudstad mest hela dagen och suttit i byråkratiskt tråkigt, men ack så viktigt möte.
Jag passade efterråt på att fika med konstapel Klarre som bara blir längre och stiligare för varje gång. Han hade INTE uniformen på sig, som i mina drömmar, men väl sin auktoritet och polisbricka. Det funkade finfint! Jag kände mig trygg!

Skägget kom på besök här hemma när jag väl landat och vi har skrattat och ätit oss sockerstinna på min kokostryffel från igår.
Efter en liten stund tittade även C (M:s syster) in och senare efter det även hennes mamma Karrri. Nu ska jag strax gå och lägga mig och tycker det känns ritkigt mysigt att på andra sidan väggen ha C och mamman sovandes här. Det känns varmt! Mysigt!

Vi har ikväll skrattat oss tårögda åt den här filmsnutten. Det kan vara så sjukt roligt med djur och ljud.
Titta och se om ni kan hålla er för skratt!
ALAN!!

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Ha ha...galet rolig video!=)

God natt=)
Kram
Adela