onsdag 1 december 2010

Müslifrülle

Ni som känner mig vet att jag inte är ett fan av dessa vidriga, bruna, skrynkliga, överdrivet söta, sega russin. Hade jag varit president över helva världen hade jag bötfällt dem. Bara för att de är så otäcka.
Jag köpte en müsli häromdagen och naturligtvis är det rüssin i den. Det är det ju liksom i Müsli när man köper. Jag har nu på morgonen blivit hungrig mellan tuggorna på min frülle då jag suttit och rensat tallriken på dessa otäcka små grejer. Jag är alltså inte bara förbannad på dem utan öven hungrig igen. Jag hinner inte bli mätt.
Jag funderar på att kasta macka med min frülletallrik från balkongen nu innan jag beger mig till cafét. Jag ska idag på min lediga onsdag baka lite på cafet för att jag ska ha nåt att göra :)

Må väl sockerkringlor jag ska baka saffransskorpor. Bland annat!

*spottar och fräser över russinen som slank med*

Inga kommentarer: