torsdag 30 december 2010

Tassla mig hit och tassla mig dit

Jag har snöat in på tofsar eller Tassels som Maria Montazami säger. Oväntat va? Jag tror halva Sverige med mig gillar dem också. Jag hakar bara på trenden. Ni såg ju värsta tofsen på min Hugotröja och nu har jag köpt två tofsar via nätet att hänga hemma någonstans. De var två vita STORA tofsar med lite silverdetaljer p åsjälva knoppen. dock var det inte något band på dem. Jag vill ha en stor VIT tofs med de där repöglorna på. Jag har en idé för just en sån tofs.

Jag längtar tills de dyker upp i min brevlåda. Jag ska reka hemma ikväll var jag kan hänga dem!

1 kommentar:

Tildis sa...

Här har du en till som älskar tofsar! Har alltid gjort... Maria är underbar som fått svenska folket att inse att varje rum behöver ett par tofsar... Tofsar åt folket!