fredag 10 december 2010

Congrats!!

Jag vill gratulera Pappi som idag får hem världens ljuvligaste unge. Jag saknar min M redan. Faktiskt! Jag tänkte bedöva min saknad med vin, kvinnor och sång! ÄSch det där lät ju!
 Det är inte riktigt vad jag ska göra. Men jag ska till MOrran ikväll efter jobbet. Sen ska vi dricka lite vin och som alltid kommer jag ju hålla låda med mina ljuva toner. Ni ska veta hur duktig jag blir på ALLT efter lite vin i kroppen. Jag blir ett språkunikum och jag blir en hejjare på gitarr och sång. Sen har jag världens bästa humor också! Allt enligt mig själv förståss. Det är sant! Sen blir jag jäkla snygg!! Eller schnüügg kanske det heter :)

Jag är tvärslut. Jag har slagit in paket till förbannelse idag. Det går nästan per automatik nu så vid varje paket jag slår in kan jag i stort sett ta en powernap. Geschwinnt!

I morgon blir det också paketinslagning för hela slanten. Jag är bortskämd med att INTE ha en sån gen som gör mig trött och illamående dagen efter jag varit ute och dansat! Så morgondagen kommer gå som en dans!

Nu ska jag pyssla det sista i butiken innan stängning. Ha en fin fredag kväll alla. Ni ska väl förståss titta på Idol. Det ska INTE Jag göra. Däremot kanske jag slänger ett litet öga på gosbubblan Måns Möller senare! OM vi är hemma vill säga!

1 kommentar:

jennie sa...

eller hur ... du sov ju 12 timmar efter att jag lämnat dej efter din party natt.