tisdag 7 december 2010

Verkaut!

Jag sitter hemma, fortfarande förkyld. Jag somnade inte föränn klockan halv tre i morse. Eller då kollad ejag på klockan sista gången. Jag kan ananrs somna bara jag bestämmer mig men i natt gick det bara inte. Jag var tvungen att messa en nattuggla till kompis å fråga om det var fullmåne eller nåt. Han såg ingen måne alls!
Dagen idag har gått seeegt. Jag har bland annat varit på cafét och gjort en gulaschsoppa och den blev så sjukt god! Den blev även riktigt uppskattad av lunchgästerna!!

Vi sitter nu i soffan och väntar på att Gusten ska sluta jobba. Vi tänkte tillsammans försöka lösa problemen under min motorhuv sedan tänkte han få håret frillat. Sen går vi gemensamt hem till Örnen för lite middag!!
M vill ha en mobiltelefon i julklapp!! Herregud, någon måtta får det vara. Han har fått tre av mina avlagda men vill ha såna man kan ringa med säger han. Han har ju så otroooligt många kontakter att ringa också. OCH sms:a :)
Jag ska dricka upp mitt te här för att förhoppningsvis värma upp kroppen lite. Jag fryser som 17 och sitter med mössan på mig inomhus. Dock känner jag doften av hyacinterna från köket. Tack och lov. Det är bland det värsta jag vet när man tappar lukten vid förkylning. VErkaut!

Inga kommentarer: