tisdag 21 december 2010

Mamma är trött


I morse blev jag väckt av en hostig kille klockan fem och efter det har det varit full kareta. Jag blev avlöst av syster C i morse så jag kunde gå till jobbet. Jag var så trött så jag bara satt som i dvala i soffan och förmådde mig inte att lyfta på häcken och bege mig. Efter en stund var jag i alla fall på jobbet. Där fanns det inte den minsta tid att sitta och vara trött då vi hade tjockt med julklappshandlande. Kul!

Nu i eftermiddag ser ni ju att vi slagit in paket. M har slagit in ett till sin pappa som han fint har placerat under granen. Han höll på över en timme att vika papper och splitta snöre och klistra änglar!
Jag sitter nu i soffan med en kopp kaffe och väntar på att han ska somna så jag kan ta min kvällspromenad på ministeppern. 45 minuter om dagen ägnar jag åt den. I början fick jag träningsvärk men nu har rumpan vant sig vid den. Det är skönt att stå och trampa på  till spotify eller till nån bra film! Nu vill jag komma igång så nu får han somna!
 I morgon blir det mot Arlanda och bla middag i Skycity någonstans. Jag ska träffa min mor och hennes man. Ja de gifter sig i morgon så hennes man är det ju då! Min moster från Holland och hennes man har också kommit så det ska bli riktigt mysigt.


Grattis till Mor och Fen!!

1 kommentar:

Sillgrisslan sa...

Gratta från mig!