torsdag 2 december 2010

Morgonmys på jobbet

Jag har lite firmafest för mig själv här på jobbet idag. Jag kalasar i  Nygårda julmust, clementiner och Gilles pepparkakor. Att jag har kaffe till ebhöver jag egentligen inte ens skriva. Den här mamman sitter nästan ständigt ihop med kaffekoppen. Där den är, är hon.

Hon längtar till värmen idag. Hon längtar också efter en varm famn. Igår fick jag tonvis med pussar i alla fall av den här stans snyggaste kille! *high five* Jag mötte nämligen upp M och Pappi på Lekplaneten så då passade vi på att kelas! JAG OCH M naturligtvis!
Nu trillar kunderna in på löpande band här.

Ha en fin fredag så hörs vi snart igen!
Kramar


4 kommentarer:

Anonym sa...

Pussar tillbaka ,jag jobbar till 22 ikväll

Hjärtemammas sa...

Haha va gulligt, pussar från en anonym som jobbar till 22 ikväll!! KAn det vara mamma?

Fräkniga donnan sa...

Det är torsdag idag, haha! Men ha en bra fredag i förskott raring! kram!

Hjärtemammas sa...

Åh näää det har du ju rätt i. Shit jag önskade så hårt att det var fredag just idag. Nåväl!...
puss