lördag 4 december 2010

H to the A to the P to the P to the Y



KRATTIS gamla Morran. Du blir bara äldre å äldre. Det är sjukt, jag vet men det blir aldrig jag! I Love you!
Ja det är Morran som idag fyller år. Hur många vågar jag inte ens tala om men det är en herrans massa i alla fall!! HÖ Hö Hö

Jag tänkte ge henne en dejt med Idol-Andreas för jag vet att hon hellre väljer en dejt med sin McHeting och då ger bort Dejten med Andreas "supersmajlet"Carlsson till mig. Det kommer gå vägen och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar.
Förresten apropå Idol, så träffade jag på Anders Bagge när jag var nere på Mantorp och kollade Porsche cupen. Han är typ tre äpplen hög. Pytteliten!


Nu kollar jag Så ska det låta där fokus ikväll ligger på min favorit, Plura. Jag hoppas på att få höra Pojkar pojkar pojkar! Jag har hört att September ska göra Kärlekens tunga. Intressant! Jag har i sann SJC anda laddat med ett nyinköpt te med Champagne å fläder. GOTT!
Andreas (carlsson) och jag sitter nära nära i soffan. Min fantasi kan man alltid lita på. Verkligen!

2 kommentarer:

B.Esserwisser sa...

SJC! Inte för att jag är något fan av "Så ska det låta", men det går ju på Fredagskvällar. Gör om och gör rätt, "Så mycket bättre" menade du.

Hjärtemammas sa...

Du har rätt Bäste her eller fru B. Esserwisser, Så ska det låta var ju naturligtvis HEEELT FEL. Vad tänkte jag på. JAg menade ju givetvis SÅ mycket bättre. TAck för din skarpsynthet!