måndag 6 december 2010

VERSZWITZT!!



Uusch, bara för att jag är den som alltid skryter om att jag aaaaaldrig blir sjuk så har jag gåt tå blivit krasslig nu. Bugger! Jag har haft en skitnatt rent ut sagt med massa snörvlande och oggande. Sen har jag haft en tigerunge intill också som envisats om att försöka sparka mig ur sängen. Jag är som ni vet inte den som gnäller i långa haranger så det går nog snart över gissar jag. Jag brukar repa mig ganska snabbt ändå.

Idag jobbar jag till sex så M får följa med Tuttut och Örnen hem. Jag har en tjej som annars löser av mig på måndageftermiddagarna de veckor jag har M, men hon har fått nyss schema så det blir långa dagar för mig. Självklart får M vara kvar på dagis men nu har Örnen och Tuttut förbarmat sig över oss och tar sig det ansvaret som barnvakt varannan måndag! Vi är lyckligt lottade med sådana fina vänner!

Det är precis nollgradigt här i Roslagen idag och Ålänningarna är på hugget. Jag har hittills bara haft Ålänningar som kunder! Trevligt att de hittar just till oss! Jag vätnar på att C ska komm på en fika. Hon ville ha med sig en Latte och ha lite kvalitetstid med bonusmamman. Mys!

Ha en fin dag vänner! Hur går det med julstöket? Är ni något sånär klara med klapparna?
Jag tänkte köpa mig en fin klapp idag faktiskt. En till mig själv!


Kramar

Inga kommentarer: