måndag 20 december 2010

Julbak!


Idag bidde det Rocky roaden som jag har tjatat så länge om. M:s syster C kom förbi och håller Milleman sällis på sitt rum så fick mamman lite andrum och hör och häpna M vill INTE vara med och julbaka. Just nu ska han bara rita vilda djur med systeryser. Peter Jöbacks julskiva står på i bakgrunden och ljudet är underbart. Syskon och Peter! Sen doftar granen lovely och kanelljuse likså. Så här vill jag ha livet ut! Varje dag!Ja sen ska en snygg karl sitta i soffan och med jämna mellanrum ropa ut till mig i köket "vad snygg du är i dag älskling"!
Apropå snygga karlar så fyller min favorit Jake Gyllenhaal år idag!
Grattis älskling!!


Snart väntas Örnen och Tuttut också. Då är det fullt hus i vår lilla lya.
Eventuellt väntas Pizza idag på menyn. Vi får se!
Nu ska jag ta hand om disken och värma på mitt kaffe!
Vi hörs och syns!

Inga kommentarer: