tisdag 9 mars 2010

AJ

Deet har länge varit aktuellt men idag får det ske. Jag ska gå in mina nygamla stövlar som legat i garderoben drygt ett år nu och väntat på att få bli användna. Och just idag ska jag ha dem eftersom mina favoriter helt och hållet har kraschat. Typiskt I-landsproblem, eller U-lands problem som någon för ett tag sedan beskrev ett liknande problem på någon blogg. :)

Solen lyser som aldrig förr och jag kännermig piggare än någonsin fast jag pustar och frustar som en hingst. Jag har varit hes i flera dagar och det börjar väl nu lossna för jag snuvar och hostar och har mig. Oattraktivt värre. Tur att jag är själv här hemma nu ;)
Barmarken blottade sig för mig flera gånger igår när jag gick hem från jobbet och jag försökte pricka alla fläckar! Nu är det nära! Jag tror inte våren har varit så efterlängtad på länge som den verkligen är i år!

Nu måste jag iväg till jobbet och fixa lite! Hela dagen blir det idag för att i morgon kunnna njuta av ledigheten. Kanske tar jag Frk Johansson på en fika på stan då. Bara för att sitta stila UTAN att jobba häcken av sig när vi är tillsammans!
Ha en fin dag vänner, se till att få så mkt sol på er som möjligt!!

Y

Inga kommentarer: