tisdag 23 mars 2010

Giftermål!

Nej det blir inget giftermål för min del den närmsta tiden men åh vad jag vill. Någon gång. Jag har planerat en hel del de sista dagarna för de blivande brudar jag ska göra make up på här framöver. Detta har fått mig att själv fundera på hur det blir. Kommer jag någonsin få gifta mig? Jag känner inte att jag skulle vilja ha något stort kyrkbröllop, likt det jag hade planerat förut med Pappi. Men själva grejen, att få ha någon som bara min man. intimiteten liksom. Tja vi får se! Jag har tänkt på just detta i alla fall hela dagen.
Nu har jag äntligen fått allt undanplockat sedan damerna var här i lördags. Jeasus vad tjejer kan stöka till! Jag har varit alldeles för trött av olika skäl för att plocka undan helt men nu är här fläckfritt igen!
Jag sitter i mitt nersuttna soffhörn och lyssnar på musik, chattar lite med Näsan på msn samtidigt som jag målar naglarna och dricker citronvatten. Kakan ligger intill och andas mig i nacken. Det är mysigt, jag gillar att bli andas i nacken emellanåt! Dock önskar man ju att det lite oftare var av någon karl man tycker om givetvis.

Apropå karlar tänkte jag hälsa på Eniro i morgon innan jag tar Helle. Han behöver en uppmuntrande kram känner jag! Vi får se om han har något med sig till mig från sin golfresa till Portugal. Jag tror han har det!! iiih I love presents!!

Inga kommentarer: