måndag 22 mars 2010

Tillbaka på ruta ett


Jag trodde i min enfald när jag gick och tröttvinglade till jobbet i morse att det för en sekund var sommar. Jag slumrade nog för jag gick och blundade och hörde någon gå med gräsklippare. Med ens vaknade jag och insåg att det var en snöslunga. MORR! Hade det inte fått vara en gubbe med gräsklippare en liten stund i alla fall. Jag fick nöja mig med fantasin.
Jag sitter på jobbet nu, fortfarande morgontrött fast klockan är närmare halv tolv. Jag tog en kaffe med Knillers i morse i hopp om att piggna till men nej, det funkade inte det heller!

Jag ska försöka ta tag i att hänga upp lite vårnytt i butiken. Kanske alla vackra färger hjälper! Kanske skulle det hjälpa med ett sms från en himla lång, himla snygg målis. Vi får se om det kommer något och i så fall får vi se om det hjälper.

I morgon är det fika med Näsan kom jag på. Shit jag kommer glömma, jag svär. Påminn mig snälla om att inte glömma.Veckan kommer troligtvis flyta på precis som den gjorde för några veckor sen. Jag kommer halka mig fram och tillbaka på jobbet och drömma om annat!!

Vi hörs
Kram

Inga kommentarer: