fredag 5 mars 2010

Välkommen Helg


Jag såg just nåt riktigt läskigt! En film, Case 39, med Reneé Zellwegger och Bradley Cooper. Han var ju inte det minsta läskig att titta på dock men hela filmen var läskig. Demoner, spöken och barn i en och samma rulle. Jag tror knappast det kan bli mer läskigt.
I morgon var det sagt att vi skulle till lekrymden med några vänner men det sket sig pga sjukdom. Typiskt. Jag fick erbjudande om att kolla in på handbollsmatch så det kanske blir så. Sist M och jag tittade gillade han det verkligen. man ska lära sig lite laganda sprotmanship i tid tycker jag! Suppoertertrummor och arenatuta kanske är lite överdrivet men vi kanske tittar in och applåderar då tillfälle ges. Vi får se.

M hade en kompis från dagis här idag, E. Vi fikade, lekte bilar och åt middag. Det var riktigt trevligt. Hon hade packan sitt rosa väska med bilar för de visst hon att M gillar. De har lekt garage här hela eftermiddagen och jag har suttit och tittat på. Jag fick leka vägbom några gånger. Rätt kul faktiskt! Upp och ner, upp och ner, upp och ner.

Nu ska jag sova gott tänkte jag. Mitt humör är way better ikväll än det var igår. Hoppas ni sover gott!

Günatt günatt

Inga kommentarer: