fredag 5 mars 2010

Fotoblogg

Jag ska göra något jag inte brukar. Lägga upp bild på både mig och M. Titta noga nu, man vet aldrig när det händer igen. OM det händer igen vill säga! Våren är inte det misnta på intåg om man bortser från solen. Vi hade tio härliga minusgrader här i morse. Solen värmde dock gott. Vi är glada att det är fredag!


Inte min bil tack och lov. jag skulle vilja stå på första parkett med en kaffe när den här bilen ska avtäckas från vinterns snö!




Knillas uteplats! Mysigt om somamren faktiskt. Då kan man faktiskt sitta här!






5 kommentarer:

Patrik sa...

Inte det minsta avundsjuk iaf. Gräsmattorna börjar ta över här. Snart iaf :)

Sillgrisslan sa...

Kul att se lite foton på er! Kram

mamma sa...

Kul med lite bilder.Ser hur vår lilla Mille växer.Jag vill at snön försvinner så att vi kan träffas.Hoppas att Mille inte är lika blygg längre,vill hålla om honom längtar puss

colourful sa...

Ni är så fina båda två, Du är en så himla go människa, Älskar dig som vän..♥

Hjärtemammas sa...

Tack kära Kerstin. Du är en av de bästa jag vet!
Mamma, Patis och Sillgrisslan Puss på er med <3