fredag 19 mars 2010

Nöden har ingen lag

Sedan jag började dricka kaffe med mjölk kan jag absolut inte dricka utan. Mitt obligatoriska morgonkaffe höll på att gå åt skogen och jag vara nära en ångestattack då jag upptäckte att vi inte har någon mjölk kvar! Vad jag jag inte, jo jag hittade en sån här liten tetra högst upp, längst bak i kylen! Det ser lite oaptitligt ut minst sagt men vi får se. Seså inte muttra högt nu om äckligt osv innan ni ens vet. Jag låter er veta senare!

Ha en fin start på dagen


UPDATE:
Varför gör man något liknande. Som jag sa nödenhar ingen lag, sen kom jag ju på att det är ju ändå fyra % fett i den. Fasiken jag får ta en kopp på dagis istället. De brukar ha himla gott kaffe!

3 kommentarer:

Designing good life - Sarah sa...

Usch.... :-)
Nej det går inte med gräddaktigt i kaffe. Men jag förstår din desperation...

Hjärtemammas sa...

Nej jag veeet Sarah, därför smuttade jag bara. Man måste ju prova! :) Fick mig dock en rejäl kopp på morgonen nu så min dag är räddad! Svettigt värre var det innan den var min i alla fall :)

colourful sa...

Håller med, att det såg inte så väldigt "gott ut" att ha i kaffet..
Bläääää, hellre då svart..
Pöss på dig.. ☺