söndag 28 mars 2010

Avatar 2D


Jag avslutar min dag i soffan med Avatar i halvtysk version. Det talas engelska för det mesta men då Avatarerna pratar sitt eget språk, typ avatarska eller nåt, så textas det på tyska. Men som den lingvist man är, nu med swahili i bagaget, så förstår jag det mesta.

Jag har tidigare inte intresserat mig för att se filmen. Denna fick jag av en vän som var här för över en månad sedan men har tänkt mig att titta sen, när jag inte har något bättre för mig. Nu kännner jag, innan halva filmen har gått att jag måste se den på bio också. Helst i 3D. Jag tror effekterna blir enastående. Filmens handling är en sak men själva utspelandet och naturen är storslagen! Någon som känner sig manad att ta mig med på bio?

Jag har blivit lite av en flimtittare den här vintern. Teven står sällan på men jag tittar gärna på film nu när det är så lättillgängligt i datorn. Sen umgås jag ju lite smått med en riktig filmfantast, Målisen.

Jag tycker mig ana att det snöar ute. Jag vågar inte riktigt titta dock, rädd att bli så besviken. Det är lika bra att låta bli. I morgon är det säkert vårväder igen!

Jag ska lämna M på dagis, innan frulle med vänner och för att sedan ta mig till butiken. Lycka till viggolicious med första dagen på dagis. Röj järnet!!
Hoppas ni får en trevlig måndag med mycket kärlek! God natt!


PS:Eniro, jag behöver ingen vattenpipa! Tack ändå! Stor Kram

2 kommentarer:

Patrik sa...

Är det någon film du ska se på bio är det Avatar i 3D typ. Så schas ut och se den :)

Hjärtemammas sa...

Ha ha ha från googel bildsök såklart... msåte kolla upp ifall ån speciell skåning har den också! Bråkstake!!