söndag 7 mars 2010

Rond 2


Det känns som om jag gått en match med Mike Tyson. Jag är trött i hela kroppen och har ont överallt i stort sett. Jag är hes och det låter som om jag inte gjort annat än rökt och druckit whsikey. Jag börjar bli sjuk alltså. M är lite snuvig han med så vi får se var detta barkar. I vanlig ordning kanske det bara går över och det blir inte värre än så här. Man kan ju få hoppas i alla fall. Jag har en del jobb den här veckan så jag har inte riktigt råd och tid att vara sjuk!

Idag har vi varit på barnkalas ute i Spillan hos Sigge som fyllde fyra. Det var korvgrillning utomhus och vi satt på fårskinn på altanen. Himla mysigt! Lite sol på det och det hade varit ett kodak moment.

Jag fick barnvakt i eftermiddag också. Det är inte ofta jag ber om det men idag frågade jag faktiskt. Örnen och Tuttut var också med på kalas och jag frågade om M kunde få vara med dem ett par timmar på eftermiddagen så jag kunde få vila lite. Tyvärr blev det inte mkt sömn för min del i natt. Eller tyvärr ska jag ju inte säga, jag satt länge länge och pratade med en riktigt god vän. Jag får skylla mig själv!

Så en stund på eftermiddagen fick jag vara hemma och sova en sväng mot att jag lagade mat tills gänget kom tillbaka! Bra deal!

Vi kollar nu på Barnteve och kommer somna gott både M och jag ikväll. I morgon är det Pappi för hans del!

Ha en fortsatt trevlig söndag gott folk. Jag kommer försöka kika på Sherlock Holmes innan jag nannar min goa kudde!

1 kommentar:

118 118 sa...

nej,tyvärr hjärtemamma så hittade inte mamma pirjo någon framtida fru åt mig i Darfur!kanske nästa gång?
jobbigt o bli bortgift,men det är bara att aceptera.