fredag 19 mars 2010

Gükväll

Vilken dag! Jag har jobbat järnet i butiken idag och kunderna har verkligen varit på G så det har varit riktigt skoj. Jag var mer än nöjd när jag larmade butiken för kvällen. Frk Johansson tog mig med på shopping efteråt som en liten treat. Vi åt på restaurang och jag fick mig ett par skor, Japp hon köpte, till mig!! Det är uppskattning det. Ett par aprikosa espadriller med kilkack och öppen tå! Superfint till mina vita jeans! Åh nu vill jag ha sommar! Nu nu nu. Vi var dock glada åt det vårregn som kom nu om kvällen, då försvinner ju isen som vi halkar omkring på!

Nu ska jag ta mig fjärilar i magen piffa mig lite för en sen date. Lite film och lite soffmys blir det!
Sov gott vänner och andra gosbubblor!

Update
OJ! VAD många! utropstecken det blev!! I det här inlägget! :)

2 kommentarer:

colourful sa...

Hoppas Daten blev riktigt lyckad, du är det väl unt..
Kramar ♥

mamma sa...

nej b´nu får du berätta !Puss