onsdag 31 mars 2010

Som sig bör minst en gång i månaden, och då med fördel då man har några dolares extra i plånkan efter räkningarna är betalda, har jag idag skämt bort mig själv lite. Men bara lite. Småsaker som nya gummisnoddar, lite nagelförstärkare, hårspännen och solglasögon fick följa mig hem idag. Jag måste klappa mig själv på axeln lite faktiskt för jag vill INTE ha en påse från andra butiker om jag fått en med mycket utrymme från den första. Jag är min egen miljöhjälte. Så nu var det färdigklappat!
Det lackar som alla vet mot påsk och M ska få rosiga kinder och fräknar till dagis i morgon! Själv ska jag göra riktigt vårfint i fönstret på Småglin. Jag har köpt lite finfina grejer som jag ska pynta med! Jag lägger upp bilder sen!
I morgon kväll tänkte jag tjata hem mig till målisen. Det blir allt lite varmare under tröjan varje gång jag tänker på honom nu faktiskt. Kan det vara att det lackar mot loooove? Äsch, fasiken, inte vet jag. Love är ett starkt ord.Jag vill inte heller ropa hej föränn jag hoppat ner i ån eller hur man säger. Jag tar en dag i taget.

Jag har raggisarna på mig för det är kallt satan i Norrtälje idag. Jag gissar att min diet gjort sitt också till att jag fryser men vi bor ju vid kalla kusten.
Sov gott lärkungar! Vi lär höras i morgon med all säkerhet!

Kiss und Kram

Inga kommentarer: