tisdag 9 mars 2010

Vårkänslor!


Eller vad kallar man det? Jag ska häsla på en god vän för lite kaffe på kvällskvisten. Om jag blivit bjuden att komma och dricka kaffe efter hårt jobb är det väl en date eller? Jag har fått lånat Pappis bil och snart anländer den väl.

Jag har halkat runt som aldrig förr idag men jag stod ändå på benen. Det var ett tag på parkeringen intill butiken som jag spann loss på samma ställe i de halaste stövlarna någonsin. Snygg var jag men nu vill jag bara ha bar backe eller så vill jag att all snö täcks av sand. Hela vägen hemifrån till butiken! :)

Jag tänkte slänga ihop en omelett till middag. Mer kulinariskt än så blir det inte idag tyvärr. Funderar på att jaga någon i morgon som sällis på Thailunch. Heldag ledig tjohoo!!

Nu läppglans och lite hårspray! Det krävs en del för att se naturlig ut! *ironiskt mallig*
Jag ber allra ödmjukast om tillgift då mina senaste blogginlägg ser ut att vara skrivna av en yngre, mer naiv förmåga men jag antar att endorfiner och hormoner som kommer i samband med vår och dater gör detta mot mig! Jag är i alla fall glad. Det är väl huvudsaken kan jag tycka!
Åh jo ja! Föresten! Jag blev bjuden idag av Kvarnen i Saltsjö Boo (finvilla i finkvarteren) att fira skärtorsdagen hemma hos henne med flera andra trevliga fruntimmer. Det var middag,vin och bastu (vin, kvinnor och sång) hemma hos henne hela kvällen. hur bra får man ha det? Ja naturligtvis tackade jag ja!! Vad tror ni?!

Kram Y

1 kommentar:

mamma sa...

Hej vännen!Gillar att läsa dina blogg,kul att se att du har mycket för dig och är glad.Ses vi på söndag ? hoppas jag! puss på er.