onsdag 3 mars 2010

Typiskt mammabloggsinlägg. Modeorakel varnas!

Idag är vi lediga! Vi sitter fortfarande i pyamas i soffan. M tittar på Bolibompa och jag dricker kaffe och bloggar! Vi ska städa idag och sen ner på stan för att köpa en present till Sigge i Spillan som fyller 4 på söndag. Vi ska dit på finkalas! Det ser vi fram emot. M tror att hon vill ha ett Törnrosapussel eller en väldigt snabb bil som är rosa! Vi får se vad vi hittar!

Jag har börjat rensa i garderoberna och har lagt en stor hög på golvet av kläder som M inte kan ha. Pärlorna tänker jag ge till Little V, kusinen och resten går jag nog till röda korset med faktiskt. Ja men det är en idé. DET ska vi göra idag också! Visserligen har jag gått och blivit lite emot Röda Korset. Det är en av de få organisationer jag stöttat men efter man fick veta vilka bonusar Bengt Westerberg plockade ut av de pengarna som trillade in har jag blivit jäkligt skeptisk. Jag vet att ajg inte tänker stödja dem med direkta pengar i framtiden. Dock kan de få mina kläder!
Vi blev medbjudna av Örnen och Tutut att följa med till Lekrymden. Ni vet en sån jättestor lokal eom sär totalt vadderad i stort sett och inredd med hopptorn, hoppborgar, rutschkanor, elbilar och diverse leksaker. Jag har dock ingen lust att i dessa vinterkräksjukatider gå dit. Faktiskt! Vi tar det en dag framöver istället!

Nu ska det gosas en stund till! Vi hörs på en stund!

Inga kommentarer: