torsdag 11 mars 2010

Jorasåatte..

Vinden har vänt! Solen lyser som aldrig förr. Detta har skett i flera dagar i sträck nu och det blir mer och mer barmark. Hörde att det skulle bli mer snö upp i Dalarna hos mina vänner. Stackars dem. Säger någon att det ska bli mer snö här kommer jag välja att inte lyssna.

Jag hade en helt underbar dag igår med två vänner som får mina ben att mjukna. Vi åt lunch och satt sedan och fikade i ett par timmar. Skrattade och vilade ögonen på varandra. Härligt värre!
Jag hade egentligen en hel del måsten jag skulle utfört igår men jag struntade faktiskt i att göra någonting annat än bara trevliga saker. Jag har desto fler saker att göra i morgon då i stället. Ja må så vara!

Vi åker till mormor i Sala på söndag så det är bokat. Jag kommer försöka passa på att träffa Karlsson också om hon behagar undsätta lite av sin tid till oss. Jag hoppas det. Sen är det ju så att tiden aldrig riktigt räcker till när man är i Sala. Jag vill träffa flera samtidigt och sen även passa på att åka upp till Säter och träffa mina vänner där medan man ändå är i krokarna. Men som sagt, tiden är knapp. Kanske åker vi redan på lördag, vi får se, men det blir så jäkla lång tid i bilen.. gaaah
Jag är redo att strax knalla iväg till jobbet. Det kommer bli en bra dag idag det känner jag på mig. Trista tråkiga snålmånaden februari är över så nu har de flesta kunder fått vårkänslor och sätter då på sig sina spenderarbyxor. Det gillas. Spendera much!
Ikväll blir det att följa med Lotttenli att kika på handbollsmatch. Ja men självklart är det inte bara för hennes skull jag följer med. Flera av er har ju såklart kunnat lista ut med lilltån varför jag helt plötsligt fått sånt jäkla handbollsintresse. Ja en karl såklart. En lång stilig sådan också!

Ha en fin dag!!

1 kommentar:

Ima sa...

:-))
Ha en kanonersdag och handbollskväll!!!

Kramar