onsdag 21 december 2011

Årets lilla jul!

Nyss hemkommen från en liten julafton hus Frugan och tuttut. Med julig ma och paketöppning är vi mätta i magen och glada och nöjda. Jag fick mig en ryggmassage Special på en av stadens massagecenter. Jag kunde inte önskat mig en bättre julklapp just nu. Frugan är den som alltid får "ställa upp" med att massera in rygg. Detta ska bli underbart. Ska boka en tid så snart jag kan faktiskt.
Jag sitter nu och njuter av en stilla kväll med en skinksmörgås i handen. Kocken kom ju igår och visade hur en griljering skulle gå till. ATT julskinka kan vara så gott! nom nom nom

Miniman somnade som en liten sten direkt när vi kom hem här på kvällskvisten och jag ska bara fixa lite med tvätten sedan är det min tur att dyka i säng.


Jag fick med mig en julklänning hem från stan idag. Denna lilla pärla! Jag var ju liksom på jakt efter en. Frugan, jag och hennes andra hälft ska ut på juldagen tänkte vi och förära stadens lokaler. Då åker nog denna på. Något litet att ha över måste jag bara leta efter. Gärna något rikigt glittrigt.

Nu har jag fortfarande inget vettigt att förtälja annat än att jag ska stupa i säng efter min omgång i tvättis. Sov gott fina läsare. Snart är det julafton. Kan ni fatta det?!
Det kan jag

KRAM

Bon soir 

2 kommentarer:

mamma sa...

gud vilken fin klänning puss

Hjärtemammas sa...

Mmm den är super verkligen!