torsdag 1 december 2011

Helt apropå




Inte undra på att han ser överlycklig ut. Tompa är i Japan och gissa vem som är den längsta prinsessan i rummet nu då?!

Idag är det den första december! Bara så ni vet, ifall ni glömt! Helt apropå ingenting lägger jag upp en bild på Tom Cruise. Lilla fina, lite fjolliga, Tompa! I USA har det länge spekulerats i om han är bög! Att hans äktenskap med Katie bara är ett skenäktenskap. Jag har ingen aning och känner att jag har annat för mig än att spekulera i om min tonårsidol är gay eller inte.
Han ser inte speciellt fikus ut när han sitter på bågen i Top gun, när han kör ifrån Kelly McGillis, efter de haft svettigt samkväm en hel natt. MY GOD!

Bara helt apropå alltså!

2 kommentarer:

118 118 sa...

jag gillar han me... ;)

Hjärtemammas sa...

Klart du gör Eniro, din lilla prinsessa!!! <3