lördag 10 december 2011

Jag måste bara få dela med mig.

God morgon förresten. Har ni sovit gott? Jag hoppas ingen av mina bloggläsare från Norrtälje handlat lösgodis inför helgen på Flygfyren? Jag hörde igår att någon idiot hällt någon form av lösningsmedel i godisboxarna på just Flygis. Fy fanken vad arg jag blir. VAD ÄR MENINGEN liksom?
Har det hänt där kan det lika gärna ha hänt på Coopan och på Hemmakväll. Nej, jag har redan varnat pappi för att köpa lösis nu ett tag framöver. Jag vill INTE att min unge i alla fall får i sig förgiftat lösgodis!

Apropå unge! Älskade unge!
Häromdagen, i torsdags, så var det något jag bad M om att göra. När han inte lyssnade så repeterade jag min "order". när han SEN inte lyssnade i alla fall så började jag väl låta tjatig och sa till på skarpen. Som svar fick jag;
"Här går du omkring och tror att du äger hela världen!"
M är inte ens SEX år. Vad svarar man på det? Denna gång svarade jag med ett högt skratt, och kramar och pussar och en ursäkt om att jag lät otrevlig. Han fick dock fortfarande göra sin uppgift. Så klart!
Älskade unge alltså!

Idag är det kalas för en annan älsklingsunge. Lillan har fyllt ett helt år och det ska jag åka och fira idag. Hennes mamma är grym på att baka så jag har rött höga förväntningar för dagen faktiskt.
Gårdagkvällen med Morran var lika fantastisk som alltid. Vi gjorde en runda och hamnade till sist på dansgolvet! Jag gick förbi grillen på vägen hem och köpte mig en Cola. En Cola som var så SJUUUKT god att öppna nu på morgonen direkt när jag vaknade! MMmmmmm

Inga kommentarer: