onsdag 28 december 2011

S som i



Sushi-onsdag
Sötbak
SnyggFia
Slut i ryggen
SuperREA på Småglin
Sugen på att färga håret brunt eller mörblondt i alla fall. Kanske kör på toning.

Äh jag orkar ine hitta på ord på S nu. Jag slutar jobba strax och mitt huvud är som gröt. Vi har ju utförsäljning på Småglin. Dels för att det är mellandagar och dels för att vi helt enkelt ska stängabutiken. Småglin har haft sina Glansdagar och harnu gjort sitt.R.I.P!

I vilket fall som helst så har vi nu 20-70% rabatt på ALLT i hela butiken. Detta har gjort att alla människor i kommunen har kommit till just oss känns det som. Det är vi tacksamma för och jag kommer somna ovaggad i kväll.

Filurt kommer till mig efter jobbet och vi ska planera lite bak för Ms barnkalas på söndag. Det ska även intas sushi. IGEN! Jaa ni som älskar sushi lika mkt som jag VET att harman väl börjat så kanman inte vara uten. JAg kan äta tills jag spricker. Ni vet om man äter en pizza eller nåt och blir proppmätt så kan man inte ens titta på pizzan för då kräks man nästan. Så blir jag i alla fall. När jag ätit mig PROPP på sushi så vill jag fortfarande ha mer! Jag får ju inte i mig mer så då luktar jag på sushin. HA ha, men jagäslkart! Jag vill gifta migmed sushi. Sen vill jag slänga detta tangentbord åt skogen också. Nu har ngt häntmedmellanslagstangenten Igen så jagmåste MED våld se till att det blir mellanrum. GAAAH jag blir tokig.

HÖRS

PS: Nu har jag fixat tangenten och måste inflika att jag nu bestämt datum för Ryggmassage special. JAg fick ju ett presentkort på Häsla för alla av Frugan i julklapp så nu , nästa onsdag ska det bannemig knådas. JAg kommer ropa, håårdare hårdare. Jag behöver denna massage såå väl just nu!
Undrar om jag kan smickra Filurt med lite nackmassage ikväll. Jag gissar på inte!

Hejpa!



Inga kommentarer: