fredag 9 december 2011

Friday aiight!

NU är jag barnledig. Just NU känns det skönt då liten unge har varit hemma å hängig i tre dagar och att jag nu i fred, kan få dricka mitt kaffe, sitta på toaletten och ta en varm dusch, hur länge jag vill dessutom. I morgon bitti kommer jag sakna M så jag nästan brister. Det vet jag for fact!!


Ikväll är det Morran och jag som ses. Jag ska på föreningsstämma först men funderar på att skicka ngn i mitt ställe. Faktiskt!
Morran föreslog mjukisbraller på ikväll för en kväll hemma, men vi bara tittade på varandra och hörde hur jäkla dumt det där lät. Vi brast ut i garv å ba: näääe, shit liksom hallå, deeet går ju inte. Vi bara skojade!! Samtidigt hoppades vi på att ingen hört oss. Över huvudtaget så ÄGER jag inga mjukisbraller. Jag fick ett par i julklapp förra året. I rosa velour och med guldtexten: "Queen of the night". Det är närmast mjukisar som kommer på mig!
Nej så på med nagellacket och läppglans. Ska det vara så ska det!

Ärenden på stan nu. Hämta stävlar hos skomakaren, fotografier hos fotoaffären och lite annat! Bland annat ska jag lägga denna önskelista till tomten, på brevlådan.Hoppas på snabbt svar!




Michael Kors kan sina klockor han.


 Au Revoir ladies!

Inga kommentarer: